صبح امید
 
زندگی زیبا می شود اگر......
 
 

 

بازوانت را گشودي در شبي بي انتها

تا بغل گيرم در آ ن شب جسم آ هوي شما

 

اقتدا كردم نمازم را به چشمان شما                                 

گر چه ناديدم شما هم چشم جادوي شما

 

شعله ي فانوس اميدم چراغان مي كند                              

هم زمينم،آ سمانم،چون شما كوي شما

 

کعبه ی مجنون اگر سیمای لیلایش بُوَد                                                 

قبله ی جان می کنم چون آینه روی شما

 

گر بکارم در زمینی دانه،گندم می شود                                                                    

می دهد گوهر هرآنکس کاشت از جوی شما

  

من نیاوردم شبی راصبح جزبایادتو                                                                            

کی توانم زیستن دور از تو و روی شما؟

  

عاشقی صاحب هوس مانند طفلی ناخلف                                            

زود ره گم می کند تا بیند ابروی شما

  

  تا اناالحق گفته ام از درد فارغ گشته ام                                   

می شمارم لحظه ها را تا رسم سوی شما

  

سایه ی تیغ اجل،ایوب،پشت خانه است                                                 

خوش دل از اینم بمیرم در به پهلوی شما


نظرات شما عزیزان:

نسرین
ساعت16:57---21 تير 1391
سلام


شكوفه
ساعت21:56---20 تير 1391

روشني را بچشيم .
شب يك دهكده را وزن كنيم ، خواب يك آهو را .
گرمي لانه لك لك را ادراك كنيم .
روي قانون چمن پا نگذاريم
در موستان گره ذايقه را باز كنيم .
و دهان را بگشاييم اگر ماه درآمد .
و نگوييم كه شب چيز بدي است .
و نگوييم كه شب تاب ندارد خبر از بينش باغ .
و بياريم سبد
ببريم اين همه سرخ ، اين همه سبز .
صبح ها نان و پنيرك بخوريم.
و بكاريم نهالي سر هرپيچ كلام .
و بپاشيم ميان دو هجا تخم سكوت .
و نخوانيم كتابي كه در آن باد نمي آيد
و كتابي كه در آن پوست شبنم تر نيست
و كتابي كه در آن ياخته ها بي بعدند .
و نخواهيم مگس از سر انگشت طبيعت بپرد .
و نخواهيم پلنگ از در خلقت برود بيرون .
و بدانيم اگر كرم نبود ، زندگي چيزي كم داشت .
و اگر خنج نبود، لطمه مي خورد به قانون درخت .
و اگر مرگ نبود ، دست ما در پي چيزي مي گشت .
و بدانيم اگر نور نبود ، منطق زنده ي پرواز دگرگون مي شد .
و بدانيم كه پيش از مرجان ، خلائي بود در انديشه ي درياها.


دلتون بهاري و هميشه شاد


nika
ساعت20:00---17 تير 1391
چشمانم در آسمان



به جستجوی آخرین ستاره ی شب است



و می روم به اوج ، کنار او



ستاره ای که در سپهر آرزو



یگانه تقدیر من است


ehsan
ساعت16:42---13 تير 1391
سلام دوست عزیز مرسی از لطفتون من هم شما رو لینک کردم خوشحال میشم باز هم بیایی بهم سر بزنی

شكوفه
ساعت23:53---12 تير 1391
سلام دوست گرامي
مرسي از كامنت قشنگ شما
شعر هاي قشنگ شما ور خواندم
نام وبلاگتون هم قشنگه زندگي زيبا ميشود
اگر ...
خوشحال شدم از حضور سبز شما گرامي
با اجازتون وب خوبتون رو لينك ميكنم
در پناه حق باشيد
دلتون بهاري و هميشه سبز


a.t
ساعت23:42---11 تير 1391
salam
mamnoon k oumadin
vebe ghashangi darin


ELii
ساعت22:13---11 تير 1391
kheyli ziba bud



رزیتا
ساعت20:39---10 تير 1391
گاهي دلم از يادش چنان دلتنگ ميشود كه اضافه اش از چشمانم ميچكد...!

امیر
ساعت19:57---9 تير 1391
سلام ایوب جون وب تو هم خیلی عالیه من که لذت بردم
بازم به ما سر بزن


مهديه
ساعت14:46---9 تير 1391
اميد در زندگي بشر انقدر اهميت دارد كه بال براي پرندگان. ويكتور هوگو

شعله
ساعت10:47---9 تير 1391
ما محبت را به نام دوست ارزان می کنیم ، تا صداقت زنده هست ما هم رفاقت می کنیم.
سلام با اجازتون لینکتون کردم تا راحتر بتونم بهت سر بزنم.موفق باشی.


negin
ساعت22:36---7 تير 1391
mamnooon az huzuret dooste aziz

فرناز
ساعت22:21---7 تير 1391
سلام
و ممنون از حضورتون


nina
ساعت21:26---7 تير 1391
زمانیکهخاطره هایت از امیدهایت قوی تر شدند.
بدان که دوران پیریت آغاز شده...


fereshte
ساعت19:03---7 تير 1391
دل آرام را بی تاب میکنی ، دل بی تاب را آرام

آخرش نگفتی:

تو ، دردی یا درمان ؟


میتر(دخترک خدا)
ساعت12:54---7 تير 1391
سلام و درود

واقعا استعدادتون تو شاعری عالیه،
بسیار زیباس شعراتون،
منتطر شعرای بعدیم
انشالله همیشه موفق و کامیاب باشین
حق نگهدارتون


نسرین
ساعت22:19---6 تير 1391
سلام. سپاس از حضور شما. مطلب زیبایی بود.

پونه
ساعت19:40---6 تير 1391
سلووووووووووووووم
به خدا نمیدونم چه چیزی میتونم بنویسم که بشه جبران این همه شعرای قشنگتو گرفت


zoha
ساعت19:22---6 تير 1391
عـشق
خـاطره یی ست به انتـظار ِ حـدوث و تـجـدد نـشسته٬
چـرا کـه آنـان اکـنون هـر دو خـفـته انـد.
در ایـن سوی بـستر
مـردی و
زنـی
در آن سـوی.
تــندبـادی بـر درگـاه و
تـندبـاری بـر بـام.
مـردی و
زنـی
خـفته.و در انتـظار ِ تـکرار و حـدوث
عــشقی
خـسته.


setare
ساعت16:27---6 تير 1391
سلام
با افتخار لینک شدی منو به اسم ستاره ی سیاه بلینک


رويا
ساعت15:22---6 تير 1391
سلام خوبين خدا بد نده چرا مجروح؟
پاسخ:همینجوری


رويا
ساعت13:19---6 تير 1391
آپم بدو بيا[گل]

سارا
ساعت12:25---6 تير 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری.خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنی.من لینکت کردم...........

farzaneh
ساعت12:22---6 تير 1391
سلام دوست من
کسی دیگر نمی کوبد در این خانه متروکه ویران را

کسی دیگر نمی پرسد چرا تنهای تنهایم!!!

ومن شمع می سوزم ودیگر هیچ چیز از من نمی ماند

ومن گریان ونالانم ومن تنهای تنهایم !!!

درون کلبه ی خاموش خویش اما

کسی حال من غمگین نمی پرسد!!!

و من دریای پر اشکم که توفانی به دل دارم

درون سینه ی پرجوش خویش اما!!!

کسی حال من تنها نمی پرسد

ومن چون تک درخت زرد پاییزم !!!

که هر دم با نسیمی میشود برگی جدا از او

ودیگر هیچی از من نمی ماند!!!



نداتنها
ساعت10:56---6 تير 1391
سلام ، حضور شمارا به حــــــــس غریب "نداتنها" خوش آمد میگویم . نظر لطف شماست ، وب بسیار پرمحتوا و جالبی دارید.

جایی در پشت ذهنت ، به خاطر بسپار که اثر انگشت خداوند بر همه چیز هست.


مهسا
ساعت22:08---5 تير 1391
سلام خسته نباشید
وبلاگتون عالیه
ممنونم که بهم سر میزنی بازم منتظرتون هستم.


پرستوی مهاجر
ساعت13:41---5 تير 1391
سلام امروز لینکتون کردم دوست داشتید من رو هم لینک کنید.

مهديه
ساعت13:02---5 تير 1391
تنها كلمه اي كه خداوند بر پيشاني هر مردي نوشته اميد است .

setare
ساعت10:48---5 تير 1391
ای که دور از منی و یاد منی،باخبر باش که دنیای منی،شادیت شادی من،غصه ات غصه ی من،قلب من خانه ی تو خانه ات قبله ی من دوست دارم
(ممنون که سر زدی)


farzaneh
ساعت6:56---5 تير 1391
سلام دوست عزیز از اینکه به کلبه خودتون سر زدید ممنون
باز هم بیا
راستی لینکت کردم


حرف حساب
ساعت20:25---4 تير 1391
_♣♣♣_____________♣♣♣
_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣
♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣
♣___________♣___♣ __________ ♣
♣____________♣_♣ ___________ ♣
_ ♣____________♣ ___________ ♣
__ ♣______________________ ♣
____ ♣ _________________ ♣
______ ♣ ______________ ♣
________ ♣ __________ ♣
__________ ♣ ______ ♣
_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣
______ ♣____♣__♣__♣____♣
_______ ♣_____♣♣_♣____♣
_________ ♣_♣__♣♣__♣
________________ ♣♣
_________________ ♣♣
__________________ ♣♣
_________________ ♣♣***


پرستوی مهاجر
ساعت18:41---4 تير 1391
هرچشمه شودترانه خوان درباران

هرخـاک به رنگ آسـمــان دربـاران

آیــات زلال ابرنــازل کـــه شــود

مبعوث شــوند عــاشقان دربــاران

نگاهت به آسمان باشد . . .

سلام ممنون از حضورتون


nina
ساعت10:30---4 تير 1391
گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتره...
داشتن بعضی ها تنها ترت میکنه...


mehraban
ساعت8:53---4 تير 1391
او که می رود نمی فهمد
اما او که بدرقه می کند می داند
کاسه آب معجزه نمی کند

میلاد با سعادت بی دست کربلا رو بهتون تبریک میگم با بهترین آرزوها برا شما


آسمون آبی
ساعت1:14---4 تير 1391
سلام ایوب جان

امیدوارم ریتم موسیقی دلت آرام و ساززندگیت کوک باشد....موفق باشی یاحق


sahar
ساعت0:21---4 تير 1391
سلام ممنون بهم سر زدی خوشحالم کردی


دخترپاييز
ساعت0:09---4 تير 1391
سلام مرسي كه به من سرزديد.
شماميتونيدمن روباعنوان وبم لينك كنيد وبفرماييدكه من شماروبا چه اسمي لينك كنم.


حرف حساب
ساعت22:09---3 تير 1391
لینک شدی ایوب جان

مرضیه
ساعت21:51---3 تير 1391
سلام این وبم رو ببین kind-dalia.loxblog.com

ps
ساعت19:45---3 تير 1391
من شما رو لینک کردم.

ps
ساعت19:43---3 تير 1391
سلام.وبلاگ موفقی دارید.ممنونم از نظر شما.در صورت تمایل تبادل لینک کنیم.پیروز باشید

فیروزه
ساعت13:21---3 تير 1391
دل آرام را بی تاب میکنی ، دل بی تاب را آرام

آخرش نگفتی:

تو ، دردی یا درمان ؟


حرف حساب
ساعت13:02---3 تير 1391
وب قشنگی داری.آیا با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟؟؟/منتظرت هستم

zoha
ساعت11:18---3 تير 1391
بَـرام هیچ حـِسی شبیه ِ ♥تــــــــــــــو♥ نیستـــ !

کنارِ تـــــــو♥ درگیرِ آرامِـــشَـــم

همـــین از تـَمــام ِ جـَــهــان کافیه..

همین که

کِـنارتـــ نـَــــفـَـــــس می کشم . ....


رويا
ساعت10:36---3 تير 1391
سلام خوبين؟وبلاگ خيلي قشنگي دارين با اجازتون من لينكتون ميكنم .بازم ممنون كه به وبم اومدين.

nika
ساعت0:17---3 تير 1391
سلام شرمنده ممنون که سر میزنی انشاله جبران میکنم

maryam
ساعت21:37---2 تير 1391
سلام داداش خوبی؟
مرسی که بهم سر میزنی
اگه میشه چت باکس وبلاگتو فعال کن اینجورس سختمه پیام بدم.مرسی
بازم بیا بهم سر بزن من تقریبا هر روز آپم


elnaz
ساعت20:37---2 تير 1391
ba esme taranom
yadet raft bara apam nazar bedi
lotfan khususi nabashe


elnaz
ساعت20:19---2 تير 1391
♥♥♥♥ من آپــــــــــــــــــــــــــم و منتظر حضور زیبـــــــــــــــــــــــــــ ــات ♥♥♥♥
♣♣♣((((((((خوشحال میشم بیای))))) ♣♣♣


fereshte
ساعت19:00---2 تير 1391
تـنـهــا چـیـزی کـه بـرایـمــ بـاقـی مـانــده



هـمـیـن غـروریـسـت کـه اجـازه نـمـی دهـد از پـا بـیـُـفـتــم ؛



حـتــی



تـبــرهـایـی کـه در ریـشــه امــ گـیــر کــرده انــد



بــا تـعـجـب نـگـاهـم مـی کـنـنــد و مـی گـویـنــد



ایـن درخـت مـگـر چـنــد ســال قـدمـت دارد ؟ . . .







نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : برچسب:, :: 23:53 :: توسط : ایوب طهمزی

درباره وبلاگ
اگر شـمشیر برگیری که جـان مـن براندازی خداراشاهدم گیرم که بی شمشیربنشینم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی زیبا می شود اگر........ و آدرس ayoubtahmazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 330
بازدید کل : 16711
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 1043
تعداد آنلاین : 1